Saturday 10 January 2009

Hobi no1 - main gitar

Hobi aku yang paling aku suka ialah main gitar. Aku main gitar ni sejak tahun 1987. Ade gak la masuk kelas gitar kan. Pernah la aku belajar kat CK Music kat Bukit Bintang tahun 1996. Cikgu aku masa tu Mat Noor Rusty Blade, banyak la belajar dari dia. TQ Mat Noor. Aku takde la ke tahap pro, tapi boleh la main kan. Suka-suka jer. Dulu selalu gak pergi jamming, sekarang ni banyak jam sorang-sorang kat rumah jer. Muzik yang aku minat metal la..Metallica tu favourite aku la. Semua album ade, termasuk la album latest dorang "Death Magnetic". Selain tu aku minat Iron Maiden, Dream Theater, Steve Vai, Joe Satriani, Malmsteen...banyak lagi la..untuk rock melayu, cam Search,Wings,Lefthanded,Rusty Blade dan lain-lain. Ni video aku yang aku upload kat youtube. Saje suka-suka haha.




Kalo nak tengok video aku yang lain kat youtube click http://www.youtube.com/user/shootme2009




Ini la album terbaru metallica. Memang aku beli CD tu sampai 2. Malaysia Edition tu takde lirik, harga pun RM29.90, yang cover cantik tu, ade lirik dengan gambar. Harga RM53.00. Ade lagi mahal, RM69.90 siap dapat t-shirt free. Korang cari la kat Komplek Campbell. Kaset pun beli gak, sebab bila outstation bawak kereta company, hanya ade "cassette player". Yang mug bergambar tu...bukan beli yer...itu buat sendiri. Kalau minat korang leh la order..haha. Klik sini:- http://sham-d-art.blogspot.com/

1 comment:

  1. Tone yg sedap.Semua jari pn hidup, gorengan maut ni bro,dah boleh dikategorikan sebagai otai ni.

    ReplyDelete